תחרות השף הבא • זוכה אחד כבר העפיל לגמר

    לקראת תשעת הימים יערך הגמר הגדול בפיצהלה בני ברק. מי שיקבל בגמר את התואר 'השף הבא של ערב חי' יזכה בחבילת פרסים בשווי אלפי שקלים כולל 1,000 ש"ח מזומן וסוף שבוע
    עמית דניאל 8 Comment on תחרות השף הבא • זוכה אחד כבר העפיל לגמר

    בתחרות ראש בראש שהתקיימה בין שני מתמודדים זכה ישראל והעפיל לגמר לאחר שהכין פסטה בלקנית מעשה ידיו • הוא גבר על -נפתלי- שאף הוא קיבל מחמאות רבות מהשופטים על טעמה האיכותי של הפסטה שהכין

    לקראת תשעת הימים יערך הגמר הגדול בפיצהלה בני ברק. מי שיקבל בגמר את התואר 'השף הבא של ערב חי' יזכה בחבילת פרסים בשווי אלפי שקלים כולל 1,000 ש"ח מזומן וסוף שבוע
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחרות "השף הבא" של ערב חי בהגשת אריאל ברמן וחברים – ב"קול חי" הגיעה אמש למקצה ראשון. בתחרות ראש בראש שהתקיימה בין שני מתמודדים זכה -ישראל- והעפיל לגמר לאחר שהכין פסטה בלקנית מעשה ידיו, הוא גבר על -נפתלי- שאף הוא קיבל מחמאות רבות מהשופטים על טעמה האיכותי של הפסטה שהכין.

    חברי וועדת השיפוט היו השף הראשי של פיצהלה, איציק חסון, חברון גרנביץ' ומני וקשטוק.

    זה הזמן להזכיר כי תחרות השף הבא של ערב חי בשיתוף פיצהלה יצאה לדרך ומזמינה את מאזיני קול חי להתמודד על תואר השף הבא של ערב חי.

    בכל יום רביעי יגיעו שני מתמודדים לאולפן עם מנה שהכינו על פי המשימה שיקבלו מהשף איציק חסן. צוות השיפוט יחליט מי עולה לגמר ומי הולך הביתה עם שובר מתנת פיצהלה.

    לקראת תשעת הימים יערך הגמר הגדול בפיצהלה בני ברק. מי שיקבל בגמר את התואר 'השף הבא של ערב חי' יזכה בחבילת פרסים בשווי אלפי שקלים כולל 1,000 ש"ח מזומן וסוף שבוע..

    אז אם אתם בטוחים שאתם השף הבא של ערב חי אתם עדיין יכולים להירשם. חייגו ל-1900529293 תיבה מספר 16 או שילחו מייל ל[email protected] השאירו פרטים, ואנחנו נחזור אליכם.



    8 תגובות

    מיין תגובות
        1. אסור להעליב ובטח לא לומר איכס על אוכל

    1. 7

      לא חשבתי שהגברים יקחו את זה רציני…
      נראה הרבה יותר טעים משל הבנות…
      יש מצב לטעימות??

    2. 6

      אסור להעליב ובטח לא על מתמודד שהגיע מרחוק